Snyggare studio!2009-10-062009-10-06https://ateljemarie.se/wp-content/uploads/2026/06/atelje-marie-fotograf-dark-logo-scaled.webpFotograf i Göteborg - Ateljé Marie - Verksamhetsbilder, porträtt, reklamfotohttps://ateljemarie.se/wp-content/uploads/2026/06/atelje-marie-fotograf-dark-logo-scaled.webp200px200px
Förra helgen slet vi oss sönder och samman och fräschade upp vår studio, vars ytskikt inte rörts på 30 år. Det var hårt slit med fyra 14 timmars-dagar i rad men snyggt blev de.
Nu återstår bara lite småpill, väkommen in och titta!