En minitomte….2010-12-072010-12-07https://ateljemarie.se/wp-content/uploads/2026/06/atelje-marie-fotograf-dark-logo-scaled.webpFotograf i Göteborg - Ateljé Marie - Verksamhetsbilder, porträtt, reklamfotohttps://ateljemarie.se/wp-content/uploads/2026/06/atelje-marie-fotograf-dark-logo-scaled.webp200px200px
Full rulle i studion och tyvärr har vi inte jättemycke tid över för bloggandet. En liten tomte dök iaf upp i studion och charmade alla inklusive assistenten Hanna. Hon blev kär…..igen……suck…..